2010. május 7., péntek

Álomvilág-3.fejezet

Pillangók a gyomromban - vajon mit jelenthet ez?
( Bella szemszöge)
A suliból Edwarddal elmentünk a motelbe, ahol megszálltam. Miközben pakoltam újra felvontam a pajzsot az elmém köré. Nem akartam, hogy Edward megtudja, mit érzek iránta. Amikor vele vagyok a gyomromban, mintha ezer pillangó verdesne. Teljesen megbabonázott ez a fiú a tekintetével. Alig ismerem, mégis azt hiszem beleszerettem. A pillangók is ezt jelentenék? Én nem tudom. Szerettem volna megérinteni a haját, az arcát; szerettem volna megcsókolni. Bella! Te ilyenekre nem gondolhatsz! Mi van, ha ő nem így gondol rád? Teljesen összetörnél! Ezt nem engedheted meg magadnak!
-Bella! – már az utcán álltunk a kocsim előtt, de nem tudtam, hogy hogyan kerültünk ide. Hiszen az előbb még bent pakoltunk. – Figyelsz te rám?
-Bocsi. Azt hiszem elkalandoztam. Mit is mondtál az előbb? – erre csak féloldalasan elmosolyodott, így még helyesebb volt, mint általában, pedig akkor sem panaszkodhatott. Iszonyat jó pasi!
-Azt mondtam, hogy jobb lenne, ha én vezetnék.
-Azt már nem!
-Cö cö cö! Oda sem találnál a házhoz!
-De igen! – felvettem a durcás kisgyerek pózt, ami miatt újból mosolyogni kezdett.
-Isabella! – olyan lágyan ejtette ki a nevem, és olyan gyengéden, szeretetteljesen nézett rám! Azt hittem abban a pillanatban elolvadok. Gyerünk Bella, szedd már össze magad! – Hadd vezessek én. Ígérem, meghálálom
-Vigyázz, mert szavadon foglak! – szemeit a szemeimbe fúrta. Így álltunk egy végtelennek tűnő percig.
Odadobtam neki a kulcsot, ő kinyitotta nekem az anyósülés felőli ajtót. Beültem, ő gyorsan megkerülte az autót és beült mellém. Önelégülten vigyorgott rám. Eszméletlenül gyorsan hajtott; alig öt perc alatt odaértünk a házukhoz, amit mostantól én is az otthonomnak nevezhettem. Az elmémről levettem a pajzsot, mert tudni szerettem volna a gondolataikat, amik rám vonatkoznak. A ház előtt egy gyönyörű nő és egy jóképű férfi állt. Emmett leírásából egyből rájöttem, hogy ők csakis Esme és Carlisle lehet. kiszálltunk az autóból; Edward bátorítóan rám mosolygott, és elindultunk a nevelőszülei felé.

-Carlisle, Esme! Ő itt Bella.
-Bella, nagyon örülünk, hogy ideköltözöl. Emmett már sokat mesélt rólad. – Esme nagyon barátságos volt velem. És a gondolataiból is csak az derült ki, hogy nagyon örül az érkezésemnek. -Köszönöm, hogy befogadnak.
-Kérlek, tegezz minket. – mindketten rám mosolyogtak.
-Szívesen! – mosolyogtam vissza bátortalanul.
-Edward, vezesd körbe Bellát. Bella szeretném, ha otthon éreznéd magad. – ha most sírni tudnék, biztos potyognának a könnyeim.
Nem tudtam mit is mondhatnék, ezért odamentem Esme- hez és szorosan megöleltem. Megpróbáltam minden érzésemet ebbe az ölelésbe sűríteni.
„ Edward, szerinted is lehetne a lányom? Vajon szeretné? Olyan aranyos!”
-Igen, szeretnék a lányod lenni. – mondtam neki boldogan.
Láttam rajta, hogy nagyon meghatódott. Mindig is szerettem volna olyan anyukát, mint amilyen Esme. Most rajta volt a sor, hogy könnyek nélkül zokogjon a vállamon, amikor aránylag megnyugodott elengedtük egymást és Carlisle nyugtatgatta tovább.
„ Gyere, menjünk be.”
Edwarddal némán mentünk be. A ház belülről, ha lehet még szebb volt, mint kívülről.
-Hű! Ez gyönyörű! – mondtam álmélkodva.
-Tetszik?
-Nagyon.
Edward minden egyes helyiséget megmutatott. A második emeleten már csak két ajtó mögötti helyiséget nem láttam.
-Melyik szobát szeretnéd látni előbb?
-Választhatok?
-Persze.
-Azt szeretném látni először. – a közelebbi ajtóra mutattam.
-Reméltem, hogy a másikat választod. – kinyitotta az ajtót. – Ez az én szobám.
-Bemehetek? – kérdezetem tőle nagy boci szemekkel.
-Miért is ne?
Tetszett a szobája. Rengeteg CD-je és könyve volt. A fekete bőrkanapé nagyon illett a szobához. Körbejártam az egész szobát, mindent megnéztem. Edward közben leült a kanapé egyik végébe és onnan figyelte, hogy mit csinálok. Miután befejeztem a vizsgálódást leültem a kanapé másik végébe.

-Rendetlen a szobád, de nekem tetszik. Annyira te vagy.
-Szóval én egy rendetlen vámpír vagyok? – kérdezte bujkáló mosollyal.
-Nem így értettem, de te akár így is értheted. Az már a te dolgod. Nekem tetszik a szobád és kész!
-Szóval tetszik neked a szobám?
-Igen. Kérhetek valamit? – bólintott és én lehajtott fejjel folytattam. – Néha bejöhetek ide?
-Persze, főleg ha rendet is raksz. – válaszolta vigyorogva.
-Majd meglátjuk. – nevettem.
-Na, gyere, nézzük meg a te szobádat is. Lehet, hogy oda meg én szeretnék majd néha bemenni.- elindultunk a szobából a folyósóra.
Edward szobája mellett volt közvetlenül az én szobám. Itt is kinyitotta előttem az ajtót. Gyönyörű volt ez a szoba is, mint az összes többi. Annyira az én ízlésem volt. Biztos voltam benne, hogy Emmett keze van a dologban. Ezt a szobát is körbejártam, pont ugyanúgy, mint pár perccel azelőtt Edwardét.
-Én is bejöhetek néha ide? – szólalt meg hirtelen mögöttem Edward.
-Persze. Hol vannak a többiek? Szeretném megköszönni ezt nekik.
-Rosalie és Alice vásárolnak, Jasper és Emmett öt percen belül itt lesznek, Carlisle-nak sürgősen be kellett mennie a kórházba és Esme is vele tartott. nagyon elmerülhettél a szoba tanulmányozásában, ha nem hallottad, hogy Carlisle gondolatban üzent, Esme pedig ódákat zeng magában rólad.
-Köszönök mindent! – hálálkodtam, ő erre egy szívdöglesztő mosollyal válaszolt. Ennek eredményeként a pillangóim meg kétszereződtek. – Megyek, felhozom a cuccaimat.
Emberi tempóban elindultam, de aztán felgyorsultam. A lépcső közepén jártam, amikor Edward elkapta a kezem, az érintésétől el kezdett forrni a bőröm és majdnem lezuhantam. De ő elkapott.
-Segítek!
Hamar behordtuk a csomagjaimat, kipakolni nem volt időnk, mert megjöttek Emmették – a vártnál korábban. Edward rögtön lerohant hozzájuk, én pedig utána.
-Edward, tartozol nekem valamivel. – harsogta nevetve Emmett.
-Ne aggódj! Megkapod, amire vágysz.
-Tegyük egy kicsit izgalmasabbá! Ha én nyerek, elviszed Bellát a Halloween-i bálra.
-Emmett, hagyj ki engem! – mondtam, de, mint ha ott sem lettem volna, úgy viselkedtek. csak remélni tudtam, hogy Edward nem fogadja el ezt, de csalódnom kellett.
-Legyen, de ha én nyerek, akkor randira hívod Jessica Stanley-t. Ha pedig döntetlen lesz, mindketten megcsináljuk a másik által kiszabott feladatokat.
A harc elkezdődött, de én nem nagyon figyeltem rájuk. nyugtalan voltam. Észre sem vettem, hogy Jasper mögém lépett, csak akkor jutott el a tudatomig, amikor megérintette a vállam és beszélni kezdett hozzám.
-Nyugi Bella. Szerintem Edward győz, de ha mégsem, akkor sem fogsz belehalni egy kis táncba, mert vámpír vagy. Emlékszel?
-Igen emlékszem. De én nem tudok táncolni. – a hangom egyre hisztérikusabb lett.
-Pedig muszáj lesz. Nézd csak! De ha az vigasztal Emmettnek Jessicával kell randiznia, ami felér egy kínzással, főleg, mert Rose irtó dühös lesz, de csak addig, amíg a mi kis Don Juanunk ki nem engeszteli.
-Gyerünk Edward! Ne légy gyáva. Most rögtön hívd el Bellát!
-Utána pedig irány a kis barátnődhöz. – mondta gúnyosan Edward és odajött hozzám. A szemeivel akart manipulálni, őszintén szólva majdnem össze is jött neki, de hála a remek önuralmamnak megúsztam. – Bella eljönnél velem a bálba?
-Még eldöntöm. De most Emm irány Jessicához.
Kelletlenül bár, de elindult a kocsijához. Természetesen mind elkísértük. Jessica nagyon meglepődött, amikor a nagy grizzly medvével szembe találta magát, de attól még elfogadta Emm másnapi vacsora ajánlatát. A visszaúton végig „szegény” Emmett sopánkodását kellett hallgatnunk. A kastélyban – ahogy magamban neveztem a Cullen villát – már ott volt Alice és Rosalie. Gyorsan megköszöntem nekik, amit értem tettek és felmenekültem a szobámba. Nem volt kedvem végig hallgatni a vásárlásuk minden apró részletét. A szobámban kipakoltam a cuccaimat, de az nem nyugtatott le, ezért átmentem Edward szobájába. Ő nem volt ott, ezért pakolászni kezdtem. Fél óra pakolás után már egész nyugodt voltam. Találtam egy nyitott könyvet, elkezdtem olvasgatni. Nagyon belemerülhettem, mert észre se vettem, hogy Edward már a szobában áll. Valami neszt hallottam, mire felkaptam a fejem, és szembetaláltam magam Edwarddal, aki kényelmesen az ajtókeretnek dőlve állt és engem nézett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése