2010. május 17., hétfő

Ízli

Hali csajócák.(kivéve ha fiú vagy) Tessék egy kis ízelítő az Álom világból.


Miközben gondolkodtam akkor vettem észre, hogy véletlenül átléptem La Push határát.
- Oh, a francba ***** anyját neki- rohantam tovább hogy az alakváltók észre ne vegyenek. Oh, remélem, hogy nem vesznek észre. Hiú remény és egyszer csak véletlenül nekimentem egy bronz színű farkasnak.
- O bocsánat! Nem akartam, csak dühös voltam az egyik Cullen-ra és véletlenül léptem át a határt!!! Jajj de tényleg! Ezer bocsi csak elmegyek a tengerig és el is tűnök!

9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Fogod még folytatni a Bella and the vegetarian vampires című blogodat???
    Remélem, mert nekem az tetszett a legjobban...
    puszi : LINDA

    VálaszTörlés
  2. Ahamm.
    Csak most el vok havazva nincs ötletem..
    És a suliban is lemaradtam...
    De amint tudom hozni fogom a frisst!!!!

    VálaszTörlés
  3. Alig várom már a Bella and the vegetarian vampires című töridnek a kövi fejezetét.Annyira jó:D
    Pusz

    VálaszTörlés
  4. nagyon várom a kövit!! :)

    VálaszTörlés
  5. Mikor lesz a kövi feji?

    VálaszTörlés
  6. Sziia!
    Alig várom már a Bella and the vegetarian vampires című töridnek a kövi fejezetét.Annyira jó:D
    Puszi: Eveliin

    VálaszTörlés
  7. Mindenki eltűnt az oldalról??????

    VálaszTörlés