2010. április 26., hétfő

3.fejezet


Bocsi hogy ilyen kis eseménytelen feji lett de mivel még tart a szavazás csak ilyent tudtam nektek kreálni.Azért remélem hogy joo lett.Komikat!!!!!!!!!Vagy nincs friss csak 1-et Lécci!!









80év......80év telt el azóta hogy Luc, Dan, Nico és én elhagytuk Forks-ot.Épp most jöttünk meg. Az én régi házamat vettük meg és újítottuk fel. Most akkora mint egy kisebb palota.Én épp az új autóinkat várom. Most vettük őket. Teljesen fel vannak turbózva.Az enyém egy Mustang ,Dante autója egy Nissan, Nicolai autója egy Bmw,Lucas autója egy Laraki Fulgura .Ééééés meg is jöttek. Na asszem bemegyek szólok a fiuknak hogy megjöttek az autók.
-Luc!Dan!Nico!Megjöttek az autók!
-Megyünk!!!-kiáltották egyszerre a játék szobából.Komolyan mondom olyanok mint a gyerekek.Több100évesek és mégis állandóan a videó játékkal játszanak.
Amint szóltam már kint is voltak az autóknál.
-Fiuk én holnap a saját autómmal megyek-mondtam miközben megnéztem magamnak azt a csodát amit az emberek leautóznak.
-Rendben én is!
-Én szintén!
-Nekem már nem is kell szólnom úgy is tudjátok hogy egyedül megyek.-hát igen ez az öntelt tuskó Dante.
-Oké fiuk! Elmegyünk vadászni??
-Ahham-hangzott egyszerre a válasz.
-Ok na mennyünk mert a vadak nem várnak!
-Mi az hogy nem vártnak?!?! Én olyan gyönyörű vagyok hogy ha meglát a vacsim önként fut oda hozzám!!!-mondta Nicolai.
-Ja persze.Én még mindig jóképübb vagyok mint te!!-igen mint mondtam az öntelt tuskó azaz Dante.
-Fiuk,fiuk!!Mindenki tudja hogy itt én vagyok a legszebb!...De én még éhes is vagyok úgyhogy..GYERTEK VADÁSZNI!!!!!!!!!!
-Jo jo. Megyünk már Bells!
-Fiuk gyertek már nem csak Bella éhes hanem én is!-hát igen ő pedig a mindig nyugodt Lucas.


***
-Hmm na végre.Én már nagyon éhes voltam.-simiztem meg a hasam.
-Jah én is.
-Aha.
-Ti mit fogtatok??-na erre kíváncsi vagyok.
-Én 1 macit és 2 növényevőt.-mondta Nicolai.
-Ahha!!Szóval akkor te etted meg az utolsó macit!Én fél óráig kerestem macit de nem találtam!!-és jah Dante kedvence a maci.
-Én 1 farkast, 1 oroszlánt és 2 növényevőt-mondtam büszkén.
-Hugi nincs neked nagy étvágyad???-kérdezte Dan.Tulajdonképpen ő és Nicolai belém vannak zúgva.Már mind a 2-en bepróbálkoztak de visszautasítottam őket.
-Nem.
-Joo csak kérdeztem.
Ezután a beszélgetés után mindenki elment a szobájába vagy máshova és reggelig azt csináltunk amit akartunk.

8 megjegyzés:

  1. mikor jon a kov feji mar alig varom nagyon joo lett ez a feji is bar egy kicsit rovid de joo siess a folytival pussziii :)

    VálaszTörlés
  2. valószínüleg holnap vagy holnapután

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Szerintem jó lett mondjuk egy kicsit tényleg rövid.
    Már nagyon várom a következőt.Minél hamarabb tedd fel.

    VálaszTörlés
  4. Szavaztam, bár eddig nem az áll nyerésre...
    Nekem akkor is Nic a kedvencem, akármilyen is, de Dante egoizmusa (L) Hajrá csajszi(köhh)

    VálaszTörlés
  5. Wuhú hát ez jó volt:) Grat!
    Remélem hamar hozod a frisst:P Jah és én is szavaztam:)
    Üdv: Dika

    VálaszTörlés
  6. Én máreldöntöttem hogy lessz a feji:P

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Mikor teszed fel az új fejezetet?
    Már nagon várom.

    VálaszTörlés