2010. április 29., csütörtök

Volterrai élet - Részlet

Gondoltam szeretnétek egy kis részletet:D
Nemsokára jön az új fejezet a barátnőm már elküldte nekem úgy hogy készüljetek fel a frissre!!


- Nyugalom kislány mindjárt elmúlik. - szólalt meg egy ismeretlen hang.
- Ki vagy? És mért kínzol?- akartam mondani, de a fájdalom, ami a mellkasomból nyilallt végig a testemen nem engedte.
- Psszt tényleg csak egy pillanat.
Még 1 pillanat?! Megőrült ez? Ez az égető fájdalom 1 pillanat alatt megöl, vagy akár már meg is ölt. Ez a mennyország?
***
- Bella hallasz?- jött egyre közelebbről a hang, és abban a pillanatban kinyitottam a szemem.
Egy sziklán fekszem, azt hiszem, és… nem biztos nem. Ő????
Háát kiváncsi vagyok..
Felcsigáztam az érdeklődéseteket??
puszy:mikiegér

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése