2010. április 21., szerda

prologus

Hello! Én most kezdem el írni a törim és szeretném ha megírnátok a véleményeiteket!
Na a töri amúgy arrol szolna hogy Bella miután a mi kis Edwardunk elhagyja találkozik 3 vega vámpírpasival (akik mind a 3-an belezúgnak) akik miután Laurent megtámadja átváltoztatják.Bella ezután eggyütt él a 3 vega vámpírpasival névszerint: Lucas(Luc),Dante(Dan),Nicolai(Niko).Elköltöznek Amerikába...majd 80 év után visszatérnek Forks-ba...Ahol összetalálkoznak a Cullenekkel...Edward viszont már Tanyaval alkot egy párt...hát ennyi lenne amit "elmondok".
Na szerintetek mijen??
puszyka:mikiegér:D

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem nagyon tetszik az ötlet:) Várom az 1. fejezetet:P

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Jónak ígérkezik a töri. Így még legalább nem olvastam senkitől.
    De találtam benne egy apró valamit, amit nem értek: Elköltöznek Amerikába...majd 80 év után visszatérnek Forks-ba...
    Ha elköltöznek az USA-ba, Forks is ott van:)
    Bocsi, nem akartam szemét lenni. Ne haragudj!
    Puszi: Join

    VálaszTörlés
  3. oké oké nah hát ez jutott elöször eszembe mert az nem lenne joo ha afrikába mennének mert ott sokat süt a nap...:P
    amúgy kösz már megvan a fejezet fele:D
    puszy:mikiegér

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Tetszik az ötleted,kiváncsian várom az első fejezetet!
    Úgyhogy hajrá!!!

    VálaszTörlés
  5. Szia:DTetszik a történet:Dvárom az első fejit:P:Pha érdekel nézz be hozzám is www.alissafanfiction.blogspot.com nah pussza^^

    VálaszTörlés
  6. Szia! Nekem is tetszik biztos jó lesz várom az első fejit:) pusz

    VálaszTörlés