2010. április 27., kedd

4.fejezet







Sziasztok hát ez a zene azért került ide mert ez a szám megy a Bella autójában is.:P

Remélem hogy joo lessz a feji és tetszeni fog nektek:

Előre is bocsi azoknak akik arra szavaztak hogy az erdőben talizzanak...

Itt úgy lessz hogy az Edwardék már a parkolóban észreveszik Bellát de a Belláék csak ebédnél...Na én szeretnék azért majd komikat!!!:P









-Fiúk!! Gyertek már!!-már megint az a hülye játék szoba...elmúltak 100-évesek és mégis egész nap videójátékoznak.De ma nem!Ma suliba megyünk!





-Megyünk-kiáltották egyszerre.Együtt robogtak le a lépcsőn ki a garázsba miközben megdicsérték a ruhámat.A mai összeállítás eléggé nyárias lett Forks-hoz képest de nem érdekel.Én már nem vagyok ugyanaz a Bella mint mikor ember voltam.Ezért az eléggé merész ruhákat is simán felvettem.(Bella ruhája:,,)

Kimentem és beülte az én csöppségembe.Amióta megvettük erre az alkalomra vártam.végre mindenki láthatja ezt a csodát!Miközben elindultam a fiuk nyomában maxra tekertem az egyik kedvenc számomat.Mikor megérkeztünk mindenki minket nézett.Nem csodálom 4 turbózott autó egy ilyen kisvárosban.Mikor kiszálltunk mindenki minket nézett,De volt egy olyan érzésem mintha valaki itt felismert volna.Áhh ez baromság hiszen 80 éve nem jártam itt.

(Edward szemszög)

Én nem akartam ide visszaköltözni.De hát mindenki leszarja hogy én mit akarok.Most is a Forks-i gimi felé megyek Tanyaval.Én sohasem szerettem őt.És mégis már legalább 20 éve együtt vagyunk.Már nem is tudom hogy történt ez.És ráadásul állandó bűntudatom van Bella miatt, mindig emlékeztetnem kell magam hogy Tanyaval járok.De nem megy hiszen én csak Bellát szeretem.De ő mindig amikor rajtakap hogy rajta gondolkodok mindig azt mondja "Valószínüleg már rég a földben van a férje mellett." vagy "Már tuti hogy egy ráncos nyanya és még ha látnád sem ismernéd meg."Most pedig az ő kezét fogom és megyünk a suliba.Kicsit korán érkeztünk úgyhogy még nem voltak annyian a suli parkolójában.Beálltam Rosalie Bmw-je mellé és kiszálltunk. .

-Edward!!Ne legyél már ennyire nyúzott-bujt hozzám Tanya.

-Semmi bajom csak sok az emlék.-és ez igaz is volt.Beugrott hogy mikor Bellát megmentettem hogy meg voltam ijedve, aztán ahogy kitalálta hogy vámpírok vagyunk, hogy nem félt tőlünk.

"-És akkor az oroszlán beleszeret a bárányba...

-Micsoda buta bárány...

-Micsoda beteg mazoista oroszlán..."

Ezek a szavak amióta elhagytam ott voltak az emlékeimben.Mindig ezek a szavak kínoztak.Odamentünk Em-ékhez és elkezdtünk beszélgetni.Amíg beszélgettünk megtelt a parkoló. De a velünk szembelévő 4 helyre senki sem parkolt nem is foglalkoztatott annyira.Aztán arra lettünk figyelmesek hogy 4 tetőtöl-talpig felturbózott autó hajt be a parkolóba és beáll a 4 üres helyre.Itt megértettem...Azért volt az a 4 hely fenntartva hogy ők be tudjanak állni.Az autók szép lassan beálltak.Egy Bmw haladt elöl, utána egy Laraki, ezt követte egy Nissan és a sort zárta egy gyönyörű Mustang.Az ajtók egyszerre nyíltak ki és amint megláttam hogy ki vezette a Mustangot azt hittem hogy ott helyben meghalok.Pedig az nehéz lett volna mert már így is úgy is halott vagyok.Aki a Mustangot vezette nem volt más mint Bella.

Bella.

Igen biztos hogy ő az.Ő a leggyönyörűbb vámpír akit valaha láttam.De amint megláttam hogy kikkel van elöntött a féltékenység.nem is értem miért hiszen én voltam az aki otthagyta.A Bmw-s srác akkora volt mint Emmett, bár mind a három vámpír akkora volt mint Em.A Bmw-s egy Szőke vámpír volt (mellesleg még vámpír szemmel is nézve jóképű volt).A Laraki-s egy inkább Carlisle-ra emlékeztető arcu vámpír volt. A Nissan vezetője volt a legfenyegetőbb barna haja volt és egész testéböl csak úgy sugárzott az erő.Ők nem vettek észre minket de mi őket igen."Ez Bella volt ugye?-Alice"

"Azta ez a csaj még Rose baby-nél is szebb pedig az nagy szó.-Em"

"Edward miért bámulod azt a kis vámpír ribit?-Tanya"

"Edward az érzelmeid!!-Jazz-Felrobbanok ha nem nyugszol le!"

"El kell őket hívni hozzánk!-Alice"

-Na most már abbahagyhatnátok!-csattantam fel idegesen.És elrohantam az 1. órámra.

8 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik!
    a zene is baromira tetszik! és Bella cucca, ás minden együtt véve :D
    kivi vok a kövi részre :D

    VálaszTörlés
  2. Nem tetszik nekem ez a Tanya...
    De tetszik, ahogy Edward már kinézte magának Bellát :D :D
    ÉSsésésésésés én Bella helyében féltékennyé tenném Eddy-t...mondjuk Niccel :D (igen Nic a mániám lett:D)
    Kíváncsi vagyok mit szól majd Bella, bár van egy olyan érzésem h Tanyanak nem fog örülni:S:S
    Nem lehetne, hogy inkább hazaküldöd Denaliba? :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia! Huu ez nagyon jó lett:) Enyike Edward most főhet a saját levében:D ő szúrta el:P És tényleg imádom a 4 kocsit meg Bella ruháit is...remélem azét nem lesz kedves Cullenékel mégis csak elhagyták...:)pusz

    VálaszTörlés
  4. szia!
    áhh nagyon jooh :D
    még ijeneket plíz:D

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Köszi a komikat!!


    Luca!!
    Erröl szavazást fogok tartani mert nem tudom elönteni hogy Nicolai vs Dante...
    Tanyat pedig nem szabad elküldeni mert vele még terveim vannak...:D:D:D


    puszy:mikiegér

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon jó lett ez a fejezet.Már várom a következőt.
    Atta

    VálaszTörlés
  7. szia
    nagyon jó lett alig várom a kövit
    rita

    VálaszTörlés